Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IS THE POSITIVE ILLUSORY BIAS AGE-RELATED? EXAMINING DISCREPANT SELF-PERCEPTIONS OF ACADEMIC COMPETENCE IN MIDDLE-SCHOOL STUDENTS WITH AND WITHOUT ADHD

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F23%3AA2502KME" target="_blank" >RIV/61988987:17200/23:A2502KME - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://library.iated.org/view/SKOBRTAL2023ISP" target="_blank" >https://library.iated.org/view/SKOBRTAL2023ISP</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.1489" target="_blank" >10.21125/inted.2023.1489</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    IS THE POSITIVE ILLUSORY BIAS AGE-RELATED? EXAMINING DISCREPANT SELF-PERCEPTIONS OF ACADEMIC COMPETENCE IN MIDDLE-SCHOOL STUDENTS WITH AND WITHOUT ADHD

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Middle-school students with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) overestimate their scholastic competence when using explicit self-report measures. This phenomenon is known as positive illusory bias (PIB). This study examined the relationship between age and PIB by comparing middle-school students with ADHD to a group of typically developing children.

  • Název v anglickém jazyce

    IS THE POSITIVE ILLUSORY BIAS AGE-RELATED? EXAMINING DISCREPANT SELF-PERCEPTIONS OF ACADEMIC COMPETENCE IN MIDDLE-SCHOOL STUDENTS WITH AND WITHOUT ADHD

  • Popis výsledku anglicky

    Middle-school students with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) overestimate their scholastic competence when using explicit self-report measures. This phenomenon is known as positive illusory bias (PIB). This study examined the relationship between age and PIB by comparing middle-school students with ADHD to a group of typically developing children.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50100 - Psychology and cognitive sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2023 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-49026-4

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    5676-5683

  • Název nakladatele

    INTED

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Valencia, Spain

  • Datum konání akce

    6. 3. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku