The impact of positive illusory bias on the estimation of school competence of children with ADHD
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73616354" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73616354 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/22:A2402G9P
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333196241" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333196241</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2022.0576" target="_blank" >10.21125/edulearn.2022.0576</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The impact of positive illusory bias on the estimation of school competence of children with ADHD
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this study was to investigate the nature of the relationship between ADHD, Positive Illusory Bias (PIB), and perception of school achievement by comparing a group of secondary school children with ADHD with a group of healthy children.
Název v anglickém jazyce
The impact of positive illusory bias on the estimation of school competence of children with ADHD
Popis výsledku anglicky
The aim of this study was to investigate the nature of the relationship between ADHD, Positive Illusory Bias (PIB), and perception of school achievement by comparing a group of secondary school children with ADHD with a group of healthy children.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EDULEARN22 Proceedings
ISBN
978-84-09-42484-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
2212-2218
Název nakladatele
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Místo vydání
Madrid
Místo konání akce
Mallorca
Datum konání akce
4. 7. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—