Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Potřeby akademiků a expertů s žitou zkušeností jako spolulektorů ve výuce sociální práce.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F24%3AA2502MZ2" target="_blank" >RIV/61988987:17200/24:A2502MZ2 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://socialniprace.cz/article/potreby-akademiku-a-expertu-s-zitou-zkusenosti-ve-vyuce-socialni-prace/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/potreby-akademiku-a-expertu-s-zitou-zkusenosti-ve-vyuce-socialni-prace/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Potřeby akademiků a expertů s žitou zkušeností jako spolulektorů ve výuce sociální práce.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    CÍLE: Cílem textu je zjistit, jaké potřeby formulují vyučující (akademici a experti s žitou zkušeností) jako spolu-lektoři při zapojování žité zkušenosti do výuky sociální práce. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Teoretický rámec výzkumu je opřen o koncept spoluvytváření vědění sociální práce skrze zapojování zkušenostního vědění do vzdělávání v sociální práci. METODY: Pro dosažení cíle výzkumu byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie, postupy participativního akčního výzkumu. VÝSLEDKY: Byly identifikovány tři oblasti potřeb, které jsou významné pro akademiky a experty s žitou zkušeností při jejich spolu-lektorování výuky sociální práce. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Výsledky výzkumu přispějí k cílenějšímu využívání zkušenostního vědění ve vzdělávání v sociální práci.

  • Název v anglickém jazyce

    The Needs of Academics and Experts with Lived Experience as Co-teachers in Social Work Education

  • Popis výsledku anglicky

    OBJECTIVES: The aim of the text is to find out what needs teachers (academics and experts with lived experience) formulate when involving lived experience into teaching social work. THEORETICAL BASE: The theoretical framework of the research is based on the concept of co-creation of social work knowledge through the inclusion of experiential knowledge in social work education. METHODS: To achieve the aim of the research, we used a qualitative research strategy, participatory action research procedures. OUTCOMES: Three areas of need have been identified that are significant for academics and practitioners in their involvement in social work education. SOCIAL WORK IMPLICATIONS: Research results contribute to an expansion of experiential knowledge in social work education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociální práce/Sociálna práce

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

    1805-885X

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    21-38

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85214000833