Význam některých barev pro diagnostiku u dětí se specifickými poruchami učení a chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F02%3A00000070" target="_blank" >RIV/61988987:17250/02:00000070 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam některých barev pro diagnostiku u dětí se specifickými poruchami učení a chování
Popis výsledku v původním jazyce
Studie podává výsledky výzkumu rozdílu v percepci a hodnocení barev dětí se specifickou poruchou učení a chování a ostatními dětmi. Výzkum poukazuje na nečekané diagnostické možnosti u hnědé, zelené a modré barvy.
Název v anglickém jazyce
Sense of some colours for diagnostic of children with specific learning and behavior difficulties
Popis výsledku anglicky
This study sets out results of research the differences in the perception and evaluation of colours by children with specific learning and behavioral difficulties and other children. The research points to unexpected diagnostic opportunities in the use of the colours brown, green and blue.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis
ISBN
80-7042-600-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
103-126
Název nakladatele
FF OU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—