Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multimediální komunikace a řeč

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F04%3AA0800EHK" target="_blank" >RIV/61988987:17250/04:A0800EHK - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Multimediální komunikace a řeč

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Klasifikaci komunikačních procesů včetně řečové komunikace (zvláště cizojazyčné) komplikuje vzrůstající globalizace společenského života, v níž hraje roli mediální komunikace. Internacionalizace médií vede k synchronizaci mediální kultury. Kritika vůči globální kultuře vychází z pozic zvýhodnění dominantních dodavatelů mediální kultury pod tlakem tržního systému.

  • Název v anglickém jazyce

    The multimedia communication and speech

  • Popis výsledku anglicky

    The clasification of communication processes, including especially foreign-language communication, has been complicated by the globalisation of social life, a significant role in which is played by media communication. Communication either crosses or ignores national borders. The range of cultural and information opportunities available has been markedly widened, and the globalisation of business through the internet (and also through the mobil phones) has also brought new stimuli for the development ofgeneral theories of communication and language.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    K cizojazyčnéřečové komunikaci ve sféře podnikání

  • ISBN

    80-7042-676-4

  • Počet stran výsledku

    46

  • Strana od-do

    39-84

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly