Learning How to Create a Text
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F11%3AA1201385" target="_blank" >RIV/61988987:17250/11:A1201385 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Lernwege zur Textgestaltung. Von Problemen über theoretische Konzepte zu Textaufgaben
Popis výsledku v původním jazyce
Vycházíme ze systematické bilance textových kompetencí, deficitů a potřeb studentů v bakalářském a magisterském studiu němčiny na katedře germanistiky Filozofické fakulty v Ostravě/CZ a klademe si v této souvislosti otázku, jak inovovat text a textovou úlohu v učebnici němčiny jako cizího jazyka, aby dnešní studenti byli konfrontováni již jako žáci s co nejširším spektrem textové práce.
Název v anglickém jazyce
Learning How to Create a Text
Popis výsledku anglicky
The paper is based on a systematic balance of students´ text competences, deficits and needs in their Bachelor and Master Studies of German in the department of Germanistics/Faculty of Arts in Ostrava/CZ. In this context we are questioning how to innovate text and text task in the textbook for German as a foreign language so that today´s students meet already as pupils as wide spectrum of text work as possible.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Perspektiven der Textanalyse
ISBN
978-3-86057-107-1
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
135-149
Počet stran knihy
350
Název nakladatele
Stauffenburg Verlag
Místo vydání
Tübingen
Kód UT WoS kapitoly
—