Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný stav empirického výzkumu v didaktice dějepisu v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F13%3AA1501AY9" target="_blank" >RIV/61988987:17250/13:A1501AY9 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný stav empirického výzkumu v didaktice dějepisu v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přehled výzkumů týkajících se školního dějepisu za období posledních dvaceti let. Zahrnuje realizované analýzy dějepisných učebnic, testování vědomostí žáků a studentů vycházející ze základního edukačního média a poznatky z výzkumu aktuální podoby výukydějepisu na ZŠ a SŠ. Příspěvek zaznamenává rovněž empirická šetření postojů žáků a studentů k vlastní minulosti i k historii a současnosti vybraných evropských národů.

  • Název v anglickém jazyce

    Issues and topics of empirical research in didactics of history in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Overview of research on school history over the past twenty years. Includes realized analyzes dějepisných textbooks, testing knowledge of students based on basic educational media and research knowledge of current forms of teaching history in elementaryand secondary schools. Post also recorded an empirical survey of attitudes of students to its past history and present, as well as some European nations.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    St. Roszak, M. Strzelecka, A. Wiczorek, L. Wróbel (edd.): Toruńskie spotkania dydaktyczne X. Kierunki badań dydaktycznych. Kierunki zmian edukacji historycznej

  • ISBN

    978-83-7352-204-6

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    48-58

  • Počet stran knihy

    319

  • Název nakladatele

    Stowarzyszenie Oświatowców Polskich

  • Místo vydání

    Toruń

  • Kód UT WoS kapitoly