Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Lexicalization of brand marks and product marks in Czech and in French: Contrastive study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F19%3AA210269S" target="_blank" >RIV/61988987:17250/19:A210269S - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dnb.ddb.de" target="_blank" >http://dnb.ddb.de</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3726/b16411" target="_blank" >10.3726/b16411</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    La lexicalisation des noms de marque en tcheque et en francais : étude contrastive.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Les noms de marque et les noms de produit représentent une catégorie importante du lexique de toute langue et peuvent être étudiés de différents points de vue. Dans notre texte, nous nous concentrerons particulièrement sur les problèmes de la lexicalisation de certains noms de marque et de produit. L’objectif de notre article est de montrer le degré de lexicalisation des noms de marque et de produit étrangers choisis, en comparaison avec les noms de marque et de produit d’origine nationale. En même temps nous voulons aussi analyser leur motivation ainsi que leur enregistrement dans les dictionnaires tchèques

  • Název v anglickém jazyce

    The Lexicalization of brand marks and product marks in Czech and in French: Contrastive study

  • Popis výsledku anglicky

    Brand names and product names represent an important category of the lexicon of any language and can be studied from different points of view. In our text, we will focus on the problems of the lexicalization of certain brand and product names. The aim of our article is to show the degree of lexicalization of the foreign brand and product names in comparison with the brand and product names of national origin. At the same time we also want to analyze their motivation and their registration in Czech dictionaries

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Lexicalisation de l´onomastique commerciale. Créer, diffuser, intégrer

  • ISBN

    978-2-8076-0636-4

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    651-664

  • Počet stran knihy

    722

  • Název nakladatele

    Peter Lang, Éditions scientifiques internationales

  • Místo vydání

    Brusel

  • Kód UT WoS kapitoly