DIDAKTICKÉ ASPEKTY KONSTRUKTIVISTICKÉ VÝUKY DISCIPLÍN NA POMEZÍ MATEMATIKY A INFORMATIKY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F06%3AA0900HEG" target="_blank" >RIV/61988987:17310/06:A0900HEG - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
DIDAKTICKÉ ASPEKTY KONSTRUKTIVISTICKÉ VÝUKY DISCIPLÍN NA POMEZÍ MATEMATIKY A INFORMATIKY
Popis výsledku v původním jazyce
The article analyzes methods of teaching borderline disciplines of mathematics and computer science. We present both conceptual issues and examples using constructivist types of education with relation to already performed experiments. We emphasize the importance of such an approach not only for tertiary level education, but also for secondary level one
Název v anglickém jazyce
DIDACTIC ASPECTS OF CONSTRUCTIVISTIC EDUCATION THEORETICAL COMPUTER SCIENCE
Popis výsledku anglicky
The article analyzes methods of teaching borderline disciplines of mathematics and computer science. We present both conceptual issues and examples using constructivist types of education with relation to already performed experiments. We emphasize the importance of such an approach not only for tertiary level education, but also for secondary level one
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Informačné a komunikačné technolólogie 2
ISBN
80-8094-057-6
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
203
Název nakladatele
FPV UKF
Místo vydání
Nitra
Kód UT WoS kapitoly
—