Projektová výuka z pohledu učitele chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F07%3AA0900K50" target="_blank" >RIV/61988987:17310/07:A0900K50 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17310/07:A1000K50
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projektová výuka z pohledu učitele chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek s ezabývá nejen problematikou projektové metody ve výuce přírodovědných předmětů, přednostmi při posilování klíčových kompetencí žáků v rámci realizace RVP, ale také názorem učitelů na možnosti realizace projektové metody v praxi.
Název v anglickém jazyce
Project learning from the point of teacher´s view
Popis výsledku anglicky
Contribution deals with problems of project method in the learning of the science subjects as well its advantages in the key qualificatin importent of students in the scope of the Framework Education Program. Of course, opinions of chemistry teachers onpossibility of project method implementation into the practice are discussed, too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov
ISBN
978-80-88707-90-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
—
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
28. 5. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—