Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti zvyšování zájmu o studium přírodovědných oborů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F09%3AA1000V3H" target="_blank" >RIV/61988987:17310/09:A1000V3H - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti zvyšování zájmu o studium přírodovědných oborů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přírodovědné obory dlouhodobě nepatří mezi priority studia či zájmu mladé generace. Řada výzkumů a studií se snaží popsat příčiny nezájmu o studium těchto oborů, hledají se cesty, jak uvedené trendy změnit. Článek shrnuje některé přístupy k hodnocení zájmu o studium přírodních věd, uvádí možnosti, které jsou využívány na vysokých školách. Podrobněji jsou pak zmíněny aktivity realizované na PřF OU.

  • Název v anglickém jazyce

    Ways to increase interest in studying natural sciences

  • Popis výsledku anglicky

    For a long time now, natural sciences as a field of study has failed to interest the younger generation. Scores of research and studies have attempted to pinpoint the cause behind this, as well as look for ways to reverse this trend. This article provides several means for evaluating interest in studying natural sciences and it introduces techniques that are now being employed at universities. The activities carried out at the Faculty of Science at University of Ostrava are elaborated in greater detail.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie II.

  • ISBN

    978-80-8083-751-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    186

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Donovaly

  • Datum konání akce

    27. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku