Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zeměpis a průřezová témata

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F10%3AA12014C4" target="_blank" >RIV/61988987:17310/10:A12014C4 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zeměpis a průřezová témata

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve školním r. 2007/2008 začala reforma vzdělávacího systému pro základní školy, která přiměla školy vytvořit mezopředmětové vzdělávání. Kurikulární program je rozdělen do 9 vzdělávacích oblastí. Zeměpis je vložen do oblastí Člověk a příroda spolu s fyzikou, chemií a biologií. Avšak zeměpis jako komplexní věda se socioekonomickým sektorem přesahuje také do oblasti Člověk a společnost. to umožňuje vytvořit celou škálu možností vytvoření vzdělávacích programů, které jsou v příspěvku uvedeny na bázi praxe vPlzeňském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    Geography and section subjects

  • Popis výsledku anglicky

    In the school year 2007/2008 an educational reform of the school system for primary education has started. This reform allows schools to take a cross-sectional approach to education. The curricular content of the school education programme of primary education is divided into 9 educational areas. Geography was placed in an educational area Man and nature, along with Physics, Chemistry and Biology. However, Geography is a complex scientific discipline and has both scientific and socioscientific characteristic and therefore it has a direct link to an educational area Man and society and an indirect link to other educational areas. Geography creates an opportunity to integrate the contents of some of the subjects, and offers a space for realization of teaching the thematic areas of cross-sectional topics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Geografie pro život ve 21. století

  • ISBN

    978-80-7368-903-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    385-388

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    31. 8. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku