Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační gramotnost - nezbytná součást profilu učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F11%3AA12013IZ" target="_blank" >RIV/61988987:17310/11:A12013IZ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační gramotnost - nezbytná součást profilu učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Informační gramotnost je nedílnou součástí pregraduální přípravy i postgraduálního vzdělávání učitelů již řadu let. Od roku 2001 bylo vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti informační gramotnosti jednou z důležitých složek projektu Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ). Koncepci SIPVZ se však nepodařilo zcela naplnit, což se projevilo i stagnací v oblasti vzdělávání pedagogů a zavádění moderních technologií do výuky. V příspěvku jsou prezentovány cíle stávající Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání na období 2009 - 2013 a souvisejícího projektu Škola21 a dále možnosti jejich aplikace v pregraduální přípravě učitelů chemie.

  • Název v anglickém jazyce

    Informatio Literacy - Necessary Part of Teachers Profile

  • Popis výsledku anglicky

    Information literacy has been integral part of the pre-graduate preparation and the postgraduate education of teachers for many years. Since 2001 the education of pedagogical staff in the area of information literacy has been one of the important components of the State information policy in education project (further ?SIPVZ?). The conception of SIPVZ was not, however, completely fulfilled, and this fact was also demonstrated by stagnation in the area of education of pedagogues and implementation of themodern technologies into teaching. The goals of the current Conception of Information and Communication Technologies Development in Education for the period 2009 - 2013 and of the related project School 21 and further the possibilities of their application in pre-graduate preparation of Chemistry teachers are presented in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    17-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus