Training mathematics teacher profession ten years ago and now
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F12%3AA13017GO" target="_blank" >RIV/61988987:17310/12:A13017GO - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Training mathematics teacher profession ten years ago and now
Popis výsledku v původním jazyce
Over the last 10 years teachers study fields were modified especially in connection with changes in the study programme structure. The aim of the contribution is a global comparison of a conception of the undergraduate preparing teachers of mathematics at secondary schools at the University of Ostrava before 10 years and today.
Název v anglickém jazyce
Training mathematics teacher profession ten years ago and now
Popis výsledku anglicky
Over the last 10 years teachers study fields were modified especially in connection with changes in the study programme structure. The aim of the contribution is a global comparison of a conception of the undergraduate preparing teachers of mathematics at secondary schools at the University of Ostrava before 10 years and today.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mathematica IV
ISBN
978-80-8084-954-2
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
83-90
Počet stran knihy
198
Název nakladatele
VERBUM
Místo vydání
Ružomberok
Kód UT WoS kapitoly
—