Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak souvisí CO2 s teplotou na Zemi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F14%3AA1501BHO" target="_blank" >RIV/61988987:17310/14:A1501BHO - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak souvisí CO2 s teplotou na Zemi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se snaží rozšířit texty pro učitele ZŠ zabývající se environmentální fyzikou. Navazuje na článek Nevratné procesy pro žáky základních škol. Součástí tohoto článku je scénář vyučovací hodiny, který vysvětluje žákům ZŠ souvislost mezi oxidem uhličitým CO2 a zvyšující se teplotou na Zemi, tj. skleníkovým efektem, z fyzikálního hlediska. Cílem obou článků je seznámit odbornou pedagogickou veřejnost i zájemce o přírodní vědy v ČR s nevratnými jevy na úrovni znalostí žáků základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií.

  • Název v anglickém jazyce

    How is carbon dioxide (CO2) linked to the increasing temperature on the Earth?

  • Popis výsledku anglicky

    This article is trying to expand school texts used by elementary school teachers dealing with environmental physics. It is the continuation of the following article Irreversible processes for elementary school pupils. A part of this article is a script of a lesson that explains to elementary school pupils the link between carbon dioxide (CO2) and the rising temperature on Earth, so called greenhouse effect, in terms of a physical point of view. The goal of both articles is to inform the professional pedagogical society as well as all people interested in science in the Czech Republic about the irreversible phenomena ? explanation done at elementary school level or at lower grammar school level.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MATEMATIKA-FYZIKA-INFORMATIKA

  • ISSN

    1805-7705

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    295-301

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus