Problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73604695" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73604695 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333184581" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333184581</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics
Popis výsledku v původním jazyce
In this article we will deal with the possibility of using problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics. We created a non-standardized test of problems by difficulty level, which we assigned to pupils of the ninth grade of an elementary school (pupils at the age of about 15 years). We wanted to find out whether such tests are suitable for verifying knowledge and skills to solve mathematical tasks, how pupils work with a set of difficulty level problems, which levels of difficulty they will choose and also how they mastered the mathematics curriculum of elementary schools at the end of their elementary school attendance.
Název v anglickém jazyce
Problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics
Popis výsledku anglicky
In this article we will deal with the possibility of using problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics. We created a non-standardized test of problems by difficulty level, which we assigned to pupils of the ninth grade of an elementary school (pupils at the age of about 15 years). We wanted to find out whether such tests are suitable for verifying knowledge and skills to solve mathematical tasks, how pupils work with a set of difficulty level problems, which levels of difficulty they will choose and also how they mastered the mathematics curriculum of elementary schools at the end of their elementary school attendance.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICLEL 20 Conference Book
ISBN
978-605-66495-8-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
39-44
Název nakladatele
Sakarya Üniversitesi
Místo vydání
Sakarya
Místo konání akce
Sakarya
Datum konání akce
16. 7. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—