Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73604695" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73604695 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333184581" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333184581</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this article we will deal with the possibility of using problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics. We created a non-standardized test of problems by difficulty level, which we assigned to pupils of the ninth grade of an elementary school (pupils at the age of about 15 years). We wanted to find out whether such tests are suitable for verifying knowledge and skills to solve mathematical tasks, how pupils work with a set of difficulty level problems, which levels of difficulty they will choose and also how they mastered the mathematics curriculum of elementary schools at the end of their elementary school attendance.

  • Název v anglickém jazyce

    Problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    In this article we will deal with the possibility of using problems by level of difficulty in testing pupils in mathematics. We created a non-standardized test of problems by difficulty level, which we assigned to pupils of the ninth grade of an elementary school (pupils at the age of about 15 years). We wanted to find out whether such tests are suitable for verifying knowledge and skills to solve mathematical tasks, how pupils work with a set of difficulty level problems, which levels of difficulty they will choose and also how they mastered the mathematics curriculum of elementary schools at the end of their elementary school attendance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICLEL 20 Conference Book

  • ISBN

    978-605-66495-8-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    39-44

  • Název nakladatele

    Sakarya Üniversitesi

  • Místo vydání

    Sakarya

  • Místo konání akce

    Sakarya

  • Datum konání akce

    16. 7. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku