Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití kreativních úloh ve výuce molekulové fyziky a termiky na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F14%3AA1501BOL" target="_blank" >RIV/61988987:17310/14:A1501BOL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití kreativních úloh ve výuce molekulové fyziky a termiky na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá využitím kreativních úloh ve výuce molekulové fyziky a termiky na základní škole. V článku je uvedeno, co to je kreativita a za co ji můžeme ve výuce fyziky považovat. Kreativní divergentní úlohy jsou rozčleněny do šesti kategorií. Jsounavrženy tři divergentní úlohy. V úlohách je také popsáno, jak s nimi mohou žáci pracovat. První úloha žáky seznámí s přeměnou energie záření na vnitřní energii, ve druhé úloze žáci zjistí závislost relativní vlhkosti na teplotě vzduchu a třetí úloha mážáky seznámit s prouděním vzduchu.

  • Název v anglickém jazyce

    Use creative tasks in teaching and molecular physics to elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the use of creative tasks in the teaching molecular physics in elementary school. The article explains what creativity is and what it can be considered in physics education. In addition, divergent tasks are divided into six categories. The article designed three divergent. The first task pupils acquainted with the conversion of radiation energy, to internal energy in second task the pupils find the dependence of the relative humidity of the air temperature and the third task is tofamiliarize pupils with the air flow.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Studentská vědecká konference 2014

  • ISBN

    978-80-7464-359-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    114-117

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    6. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku