Inquiry-based teaching - color light
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F14%3AA1501CVZ" target="_blank" >RIV/61988987:17310/14:A1501CVZ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Inquiry-based teaching - color light
Popis výsledku v původním jazyce
In Czech Republic, the pupils are not interested in science today. The research said that pupils want to use ICT in learning and also want to do experiment it yourself (KEKULE, 2008). Use of information and communication technology in pupil?s experimentsseems to be a good and interesting idea. Worksheets are designed for secondary school pupils (15 - 18 years old) in optics.
Název v anglickém jazyce
Inquiry-based teaching - color light
Popis výsledku anglicky
In Czech Republic, the pupils are not interested in science today. The research said that pupils want to use ICT in learning and also want to do experiment it yourself (KEKULE, 2008). Use of information and communication technology in pupil?s experimentsseems to be a good and interesting idea. Worksheets are designed for secondary school pupils (15 - 18 years old) in optics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Profits and Limitations of Inquiry Based Science Education
ISBN
978-83-7271-882-2
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
24-28
Počet stran knihy
67
Název nakladatele
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej
Místo vydání
Krakov
Kód UT WoS kapitoly
—