Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inquiry-based teaching - color light

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F14%3AA1501CVZ" target="_blank" >RIV/61988987:17310/14:A1501CVZ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inquiry-based teaching - color light

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In Czech Republic, the pupils are not interested in science today. The research said that pupils want to use ICT in learning and also want to do experiment it yourself (KEKULE, 2008). Use of information and communication technology in pupil?s experimentsseems to be a good and interesting idea. Worksheets are designed for secondary school pupils (15 - 18 years old) in optics.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry-based teaching - color light

  • Popis výsledku anglicky

    In Czech Republic, the pupils are not interested in science today. The research said that pupils want to use ICT in learning and also want to do experiment it yourself (KEKULE, 2008). Use of information and communication technology in pupil?s experimentsseems to be a good and interesting idea. Worksheets are designed for secondary school pupils (15 - 18 years old) in optics.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Profits and Limitations of Inquiry Based Science Education

  • ISBN

    978-83-7271-882-2

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    24-28

  • Počet stran knihy

    67

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej

  • Místo vydání

    Krakov

  • Kód UT WoS kapitoly