Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Creation of workbook in physics for pupils of technical fields at secondary vocational schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F14%3AA1501D0E" target="_blank" >RIV/61988987:17310/14:A1501D0E - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Creation of workbook in physics for pupils of technical fields at secondary vocational schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The first version of the Workbook of Physics, Mechanics for the 1st year Secondary Vocational Schools with electro-technical focus, began forming during the school year 2007/2008. First it was focused on explaining the physical concepts and solving physical tasks. On the basis of feedback getting within pre-researches in school years 2008/2009 and 2009/2010, i.e. the results of input and output tests, questionnaires, pedagogical observing and interviews with pupils, it was gradually expanded, innovatedand updated. In the school year 2010/2011, when the pedagogical research was carried out at three secondary vocational schools and one grammar school, the Workbook consisted of parts targeted on physical concepts, examples from practice and real life, physical tasks, physical terminology

  • Název v anglickém jazyce

    Creation of workbook in physics for pupils of technical fields at secondary vocational schools

  • Popis výsledku anglicky

    The first version of the Workbook of Physics, Mechanics for the 1st year Secondary Vocational Schools with electro-technical focus, began forming during the school year 2007/2008. First it was focused on explaining the physical concepts and solving physical tasks. On the basis of feedback getting within pre-researches in school years 2008/2009 and 2009/2010, i.e. the results of input and output tests, questionnaires, pedagogical observing and interviews with pupils, it was gradually expanded, innovatedand updated. In the school year 2010/2011, when the pedagogical research was carried out at three secondary vocational schools and one grammar school, the Workbook consisted of parts targeted on physical concepts, examples from practice and real life, physical tasks, physical terminology

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The International Conference on PhysicsICPE-EPEC 2013 Education Active learning - in a changing world of new technologies

  • ISBN

    978-80-7378-266-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    972-978

  • Název nakladatele

    Charles University in Prague, MATFYZPRESS publisher, Prague, 2014

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku