Nadání jako společenský fenomén
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F17%3AA1701LJ2" target="_blank" >RIV/61988987:17310/17:A1701LJ2 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://aleph.nkp.cz/F/?func=file&file_name=find-a&local_base=nkok-e" target="_blank" >http://aleph.nkp.cz/F/?func=file&file_name=find-a&local_base=nkok-e</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nadání jako společenský fenomén
Popis výsledku v původním jazyce
Tato publikace nabízí aktuální legislativní rámec a koncepční dokumenty, které se týkají nadání, předkládá vybrané názory na problematiku inteligence a nadání, zmiňuje modely nadání ve vazbě na kurikulární proces a ukazuje možnosti a výsledky výzkumu nadaných jedinců. Neochudí vás ani o několik zajímavostí ze života světově proslulých osobností, které byly obdařeny nadáním.
Název v anglickém jazyce
Talent as a Social Phenomena
Popis výsledku anglicky
This publication is a synthesising monograph of the author´s work, it offers a legislative framework and concept documents concerning talent. It presents chosen views on the issue of intelligence and talent, it mentions models of talent relating to curricular process and it shows possibilities and results of the research of gifted individuals by traditional and also by new research methods. It does not deprive you of some interesting things from lives of famous people that were endowed by talent.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87894-13-2
Počet stran knihy
135
Název nakladatele
Curriculum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—