Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intelligent system for ordering incidents in Helpdesk system

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F17%3AA1801PEP" target="_blank" >RIV/61988987:17310/17:A1801PEP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Intelligent system for ordering incidents in Helpdesk system

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper proposes an intelligent system for ordering incidents in a Helpdesk system. The proposed system is connected to an expert system which evaluates the overall importance of incidents based on selected properties of the incident and IF-THEN rules of a knowledge base. Evaluated incidents are subsequently ordered by their importance andvisualized to the user (solver). The article also proposes a method for calculating the level of customer importance as one of the inputs to the expert system. The proposed system is verified on a specific example.

  • Název v anglickém jazyce

    Intelligent system for ordering incidents in Helpdesk system

  • Popis výsledku anglicky

    The paper proposes an intelligent system for ordering incidents in a Helpdesk system. The proposed system is connected to an expert system which evaluates the overall importance of incidents based on selected properties of the incident and IF-THEN rules of a knowledge base. Evaluated incidents are subsequently ordered by their importance andvisualized to the user (solver). The article also proposes a method for calculating the level of customer importance as one of the inputs to the expert system. The proposed system is verified on a specific example.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of ICSEC2017

  • ISBN

    978-1-5386-0787-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Bangkok

  • Datum konání akce

    15. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku