Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of computational thinking: Student motivation using ozobot

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F19%3AA20023WG" target="_blank" >RIV/61988987:17310/19:A20023WG - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3371647.3371654" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1145/3371647.3371654</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3371647.3371654" target="_blank" >10.1145/3371647.3371654</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of computational thinking: Student motivation using ozobot

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The authors of the article focus on Computation thinking. The aim of the article is any motivate the student primary and secondary (high) schools using robotic toys: Ozobot EVO. The theoretical part of the thesis consists of a description of the motivation and a description of Computational thinking. The practical part shows the topics on how to work with Ozobots and how to involve them in teaching. The level of thinking of young people is very low, for this reason, we have set ourselves the goal of developing thinking using algorithms.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of computational thinking: Student motivation using ozobot

  • Popis výsledku anglicky

    The authors of the article focus on Computation thinking. The aim of the article is any motivate the student primary and secondary (high) schools using robotic toys: Ozobot EVO. The theoretical part of the thesis consists of a description of the motivation and a description of Computational thinking. The practical part shows the topics on how to work with Ozobots and how to involve them in teaching. The level of thinking of young people is very low, for this reason, we have set ourselves the goal of developing thinking using algorithms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICEEL 2019

  • ISBN

    978-145037225-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    36-40

  • Název nakladatele

    Association for Computing Machinery

  • Místo vydání

    Barcelona

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    7. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku