Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personalised English Language Education Through an E-learning Platform

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F20%3AA210252L" target="_blank" >RIV/61988987:17310/20:A210252L - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1007/978-981-15-3380-8_45" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-981-15-3380-8_45</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-15-3380-8_45" target="_blank" >10.1007/978-981-15-3380-8_45</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Personalised English Language Education Through an E-learning Platform

  • Popis výsledku v původním jazyce

    he article aims at modern processes in order to get most out of student’s progress in an e-learning course. This desired progress is achieved by adopting a new methodology, which incorporated innovative features to enable the creation of a personalised study plan for students in a given course (in our case it means a course of the English language). The new features include two blocks. A block integrating a questionnaire to find out student’s sensory preferences and a block of student’s knowledge. Such blocks served as input values and information to create and verify the tested e-learning course. The suggested methodology made use of exiting capabilities of an e-learning platform Moodle, namely conditioned progress though a course. It also integrated new elements so that a new individual study plan would be created in an automated way. Such a complex system served as a testing unit to verify its functionality. We use a group of bachelor students studying at our institution.

  • Název v anglickém jazyce

    Personalised English Language Education Through an E-learning Platform

  • Popis výsledku anglicky

    he article aims at modern processes in order to get most out of student’s progress in an e-learning course. This desired progress is achieved by adopting a new methodology, which incorporated innovative features to enable the creation of a personalised study plan for students in a given course (in our case it means a course of the English language). The new features include two blocks. A block integrating a questionnaire to find out student’s sensory preferences and a block of student’s knowledge. Such blocks served as input values and information to create and verify the tested e-learning course. The suggested methodology made use of exiting capabilities of an e-learning platform Moodle, namely conditioned progress though a course. It also integrated new elements so that a new individual study plan would be created in an automated way. Such a complex system served as a testing unit to verify its functionality. We use a group of bachelor students studying at our institution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    12th Asian Conference on Intelligent Information and Database Systems

  • ISBN

    978-981-15-3379-2

  • ISSN

    1865-0929

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    517-526

  • Název nakladatele

    Springer Nature

  • Místo vydání

    Thailand

  • Místo konání akce

    Phuket

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku