Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personalization of Foreign Language Education in the LMS Moodle Environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F16%3AA1601EOR" target="_blank" >RIV/61988987:17310/16:A1601EOR - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Personalization of Foreign Language Education in the LMS Moodle Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with new processes in e-learning to achieve the most effective path through a course for each student. In order to achieve such an ideal path through an e-learning course (here a course of the English language), a new methodology has beendeveloped and special components have been introduced, which enabled to create an individual study plan for each student individually. This comprehensive system has been verified on a sample set of students of the bachelor study program Applied Informatics at the Department of Informatics and Computers, Faculty of Science, University of Ostrava, in winter term 2014.

  • Název v anglickém jazyce

    Personalization of Foreign Language Education in the LMS Moodle Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with new processes in e-learning to achieve the most effective path through a course for each student. In order to achieve such an ideal path through an e-learning course (here a course of the English language), a new methodology has beendeveloped and special components have been introduced, which enabled to create an individual study plan for each student individually. This comprehensive system has been verified on a sample set of students of the bachelor study program Applied Informatics at the Department of Informatics and Computers, Faculty of Science, University of Ostrava, in winter term 2014.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Angličtina

  • ISBN

    978-3-319-28883-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    27-34

  • Název nakladatele

    SpringerNature

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Novedrate

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku