Komplementarita čtyř základních pilířů ve vzdělávání ve vysokoškolské přípravě
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/01:00000070
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komplementarita čtyř základních pilířů ve vzdělávání ve vysokoškolské přípravě
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní cíl článku je představit možnosti pro přípravu budoucích učitelů primárního vzdělávání. Inovovaný vzdělávací projekt, ve kterém je zdůrazněn rozvoj hodnotových a osobnostně sociálních komptenecí.
Název v anglickém jazyce
Innovating pre-set teacher education: developing student teacher´value and personal-social competencies
Popis výsledku anglicky
The general aim of this paper is to indicate new possibilities of pre- set teacher education for primary schools. An innovative teacher education project, in which the emphasis is placed upon developing student´value and personal- social competencies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání
ISBN
80-7042-189-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
123-125
Název nakladatele
PdFOU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—
Základní informace
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2001