Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komplementarita čtyř základních pilířů ve vzdělávání ve vysokoškolské přípravě

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komplementarita čtyř základních pilířů ve vzdělávání ve vysokoškolské přípravě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavní cíl článku je představit možnosti pro přípravu budoucích učitelů primárního vzdělávání. Inovovaný vzdělávací projekt, ve kterém je zdůrazněn rozvoj hodnotových a osobnostně sociálních komptenecí.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovating pre-set teacher education: developing student teacher´value and personal-social competencies

  • Popis výsledku anglicky

    The general aim of this paper is to indicate new possibilities of pre- set teacher education for primary schools. An innovative teacher education project, in which the emphasis is placed upon developing student´value and personal- social competencies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání

  • ISBN

    80-7042-189-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    123-125

  • Název nakladatele

    PdFOU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku

Základní informace

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2001