Význam dovednosti vybrat si učebnici v učitelské přípravě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F02%3A00000015" target="_blank" >RIV/61988987:17450/02:00000015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam dovednosti vybrat si učebnici v učitelské přípravě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje několik výzkumů prováděných v ČR i v zahraničí, které souvisejí s problémem hodnocení a výběru učebnic v činnosti učitele. Podrobně popisuje roli učitele v tomto procesu a zabývá se otázkou přípravy učitelů na tuto činnost.
Název v anglickém jazyce
Importance of the skill to select the textbook in teacher´s education
Popis výsledku anglicky
The paper presents some researches carried out in Czech republic as well as in foreign countries dealing with the problem of textbook evaluation and selection as teacher´s activities. Teacher´s role in that process is described thoroughly. Issues of preparing teachers for this activity are discussed as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
ISBN
80-70-42-218-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
355-366
Název nakladatele
Repronis
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—