Výukový dialog jako edukační prostor
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F04%3A00000066" target="_blank" >RIV/61988987:17450/04:00000066 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výukový dialog jako edukační prostor
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka pojímá vztah učitele a učícího se jako dialog vedený různými formami. Podrobněji se věnuje některým faktorům, které určují kvalitu výukového dialogu. Ten chápe nejen jako řečovou interakci, ale i jako interakci učícího se s textem (hypertextem).
Název v anglickém jazyce
School Dialogue as a Space for Education
Popis výsledku anglicky
Author conceives the relation between teacher and learner as a multi-form dialogue. In her article entitled School Dialogue as a Space for Education, she deals with some factors determining the school dialogue quality in detail. The dialogue is introduce
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jazykové a literární vzdělávání žáků, učitelů a vychovatelů ? teorie a současná praxe
ISBN
ISBN 80-7042-36
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
27-43
Název nakladatele
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—