Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovativní výukové prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0800SIY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0800SIY - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17450/08:A1000SIY

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovativní výukové prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá pojmem inovativního výukového prostředí, ukazuje specifikaci takového prostředí a roli učitele při jeho vytváření. Stručně vysvětluje i změny dalších komponent edu-kace při jejich vnoření do elektronického výukového prostředí. Inovativní výukové prostředí významně ovlivňuje způsob výuky, akceptuje a zvýrazňuje nové paradigma subjektově pojíma-ného modelu edukace s centrální úlohou žáka. Inovativní výukové prostředí vychází z informačních a komunikačních technologií, ale využívá je jako nástroje a ne jako cíle edu-kace. Stává se významnou základnou pro zefektivnění výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovative Learning Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on a concept of the innovative learning environment, specifies this envi-ronment, and shows a teacher?s role in forming it. Also changes of the other educational components in the environment are briefly described. By innovative learning environment the instructional styles are significantly affected. This environment accepts and emphasizes a new educational paradigm with a learner as a subject of education with his/her central role. Inno-vative learning environment arises from information and communication technology, however it uses ICT as a tool, not as a goal. That way ICT is used as a base for effective instruction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nová role učitele - Budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji

  • ISBN

    978-80-7368-517-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    373-384

  • Název nakladatele

    Ostravská universita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod radhoštěm

  • Datum konání akce

    29. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku