Analýza, komparace a evaluace studijních plánů přípravného vzdělávání bakalářského stupně studijního oboru učitelství pro mateřské školy v ČR ve zvolených indikátorech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0900RM8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0900RM8 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza, komparace a evaluace studijních plánů přípravného vzdělávání bakalářského stupně studijního oboru učitelství pro mateřské školy v ČR ve zvolených indikátorech
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o výzkumném šetření studijních plánů bakalářského stupně vzdělávání prezenční formy studia studijního oboru Učitelství pro mateřské školy českých pedagogických fakult v indikátorech předmět ve studijním plánu, kredit předmětu, zkouškaz předmětu, týdenní hodinové výukové zatížení studenta. Hlavním cílem bylo po komparaci vyvodit ve všech zkoumaných oblastech závěry pro studijní plán Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě.
Název v anglickém jazyce
Analysis, comparation and evaluation of curriculum preparative education accalaureate grade field of study Teaching for preprimary schools in chosen indicators in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper deals about research enquiry of the educational plans baccalaureate gradee education daily form of study field of study Teaching for preprimary schools of czech Pedagogical faculties in indicators subject in curriculum, credit of the subject, subject's examination, weekly tutorial workload of the student. The main objective was deduce after comparation in all researched areas conclusions for curriculum of the Pedagogical faculty University of Ostrava in Ostrava.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogica Actualis I.
ISBN
978-80-8105-017-6
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
—
Počet stran knihy
240
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—