Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza, komparace a evaluace studijních plánů přípravného vzdělávání bakalářského stupně studijního oboru učitelství pro mateřské školy v ČR ve zvolených indikátorech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0900RM8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0900RM8 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza, komparace a evaluace studijních plánů přípravného vzdělávání bakalářského stupně studijního oboru učitelství pro mateřské školy v ČR ve zvolených indikátorech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o výzkumném šetření studijních plánů bakalářského stupně vzdělávání prezenční formy studia studijního oboru Učitelství pro mateřské školy českých pedagogických fakult v indikátorech předmět ve studijním plánu, kredit předmětu, zkouškaz předmětu, týdenní hodinové výukové zatížení studenta. Hlavním cílem bylo po komparaci vyvodit ve všech zkoumaných oblastech závěry pro studijní plán Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis, comparation and evaluation of curriculum preparative education accalaureate grade field of study Teaching for preprimary schools in chosen indicators in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals about research enquiry of the educational plans baccalaureate gradee education daily form of study field of study Teaching for preprimary schools of czech Pedagogical faculties in indicators subject in curriculum, credit of the subject, subject's examination, weekly tutorial workload of the student. The main objective was deduce after comparation in all researched areas conclusions for curriculum of the Pedagogical faculty University of Ostrava in Ostrava.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogica Actualis I.

  • ISBN

    978-80-8105-017-6

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    240

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly