Personalizace e-learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA0900UY6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A0900UY6 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Personalisation of Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Learning can be influenced by many factors. In the paper we deal with such factors as learners personality and quality - particularly learning styles and motivation. In addition we want to prepare training materials and study environment which respects learner?s differences. Personalised e-learning means an automated way of teaching which adapts to different qualities of learners which are characteristic of their learning styles. We have analysed the classifications already published and we propose a set of mutually independent learner?s qualities which influence the learning process.
Název v anglickém jazyce
Personalisation of Learning
Popis výsledku anglicky
Learning can be influenced by many factors. In the paper we deal with such factors as learners personality and quality - particularly learning styles and motivation. In addition we want to prepare training materials and study environment which respects learner?s differences. Personalised e-learning means an automated way of teaching which adapts to different qualities of learners which are characteristic of their learning styles. We have analysed the classifications already published and we propose a set of mutually independent learner?s qualities which influence the learning process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education
ISBN
978-84-692-1788-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
FORMATEX
Místo vydání
—
Místo konání akce
Lisabon, Portugalsko
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—