Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personalizace e-learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA0900UY6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A0900UY6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Personalisation of Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Learning can be influenced by many factors. In the paper we deal with such factors as learners personality and quality - particularly learning styles and motivation. In addition we want to prepare training materials and study environment which respects learner?s differences. Personalised e-learning means an automated way of teaching which adapts to different qualities of learners which are characteristic of their learning styles. We have analysed the classifications already published and we propose a set of mutually independent learner?s qualities which influence the learning process.

  • Název v anglickém jazyce

    Personalisation of Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Learning can be influenced by many factors. In the paper we deal with such factors as learners personality and quality - particularly learning styles and motivation. In addition we want to prepare training materials and study environment which respects learner?s differences. Personalised e-learning means an automated way of teaching which adapts to different qualities of learners which are characteristic of their learning styles. We have analysed the classifications already published and we propose a set of mutually independent learner?s qualities which influence the learning process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education

  • ISBN

    978-84-692-1788-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    FORMATEX

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Lisabon, Portugalsko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku