Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pupil's portfolio in his education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VIZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VIZ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Portfolio ucznia w procesie jego edukacji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Portfolio w procesie edukacji każdego poszczególnego ucznia pełni kilka ról, które mogą się różnić na poszczególnych okresach edukacji. Przez pewien czas role mogą się pokrywać, np. jedna z ról tymczasowo nabierze większego znaczenia. Należy zauważyć, żeistota tych ról jest indywidualna dla każdego ucznia jako jednostki. Jednak z uwagi na to, że uczeń tworzy portfolio w procesie edukacji w celu ogólnej edukacji, pełni ono przede wszystkim rolę edukacyjną w całym swoim zakresie.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil's portfolio in his education

  • Popis výsledku anglicky

    Portfolio can perform certain roles in education. Working, motivational, documentary, persuasive, sociable, presentation, labour exchange, reflective, keep the informations, balance, prognostic, formative, mediator's role in communication, in presentation, in persuasion, in social relation. It creates atmosphere, designates its character and gives impulse to communication. It helps pupil to learn, to transfer from theory to the reality.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Życie sczkoły

  • ISSN

    0137-7310

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LXIV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus