Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Results of analysis of learning styles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VR0" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VR0 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Results of analysis of learning styles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This text presents results of analysis of data acquired from filled questionnaires of learning styles. Each chosen questionnaire measures some student characteristics that are important for individualized elearning. The individualized elearning is automatic method of education, adapting to various features of students. Questionnaires was filled by few hundreds of students from different fields of study. In this text is presented identified set of mutually independent characteristics of students and distribution of these features in student population.

  • Název v anglickém jazyce

    Results of analysis of learning styles

  • Popis výsledku anglicky

    This text presents results of analysis of data acquired from filled questionnaires of learning styles. Each chosen questionnaire measures some student characteristics that are important for individualized elearning. The individualized elearning is automatic method of education, adapting to various features of students. Questionnaires was filled by few hundreds of students from different fields of study. In this text is presented identified set of mutually independent characteristics of students and distribution of these features in student population.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7368-459-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku