Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptive teaching via e-learning form

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000WSF" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000WSF - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adaptive teaching via e-learning form

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The proposal of the adaptive form of teaching stems from the analysis of tested student characteristics. The testing involved modified questionnaires localized to Czech conditions of teaching (LSI, ISL, ?) in context with e-learning teaching. Based on tipped, most frequently occurred groups of student characteristics, the optimum procedures for presentation of the content of study according to learning styles of individual students are proposed. Students will be recommended the optimum method of the passage through the course, but at the same time, they will be offered other forms and methods of presentation of a particular topic of study. The contribution deals with the proposal of teaching tools according to most frequently occurring clusters of student characteristics.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive teaching via e-learning form

  • Popis výsledku anglicky

    The proposal of the adaptive form of teaching stems from the analysis of tested student characteristics. The testing involved modified questionnaires localized to Czech conditions of teaching (LSI, ISL, ?) in context with e-learning teaching. Based on tipped, most frequently occurred groups of student characteristics, the optimum procedures for presentation of the content of study according to learning styles of individual students are proposed. Students will be recommended the optimum method of the passage through the course, but at the same time, they will be offered other forms and methods of presentation of a particular topic of study. The contribution deals with the proposal of teaching tools according to most frequently occurring clusters of student characteristics.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Didactica Napocensi

  • ISSN

    2065-1430

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    31.12.2009

  • Stát vydavatele periodika

    RO - Rumunsko

  • Počet stran výsledku

    112

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus