Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výkonová motivace vysokoškolských studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000X3F" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000X3F - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výkonová motivace vysokoškolských studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výkonová motivace představuje potřebu dosáhnout dobrých výsledků ve škole nebo v práci. Pomocí dotazníkové metody LMI byla získána data jednotlivých osobnostních dimenzí od 100 studentů učitelství pro základní školy. Při analýze a interpretaci dat byl kladen důraz na vypracování individuálního profilu výkonové motivace. Dále pak na celkové skóre zkoumaných osob podle pohlaví. Získané hodnoty hrubého skóre výkonové motivace podle jednotlivých dimenzí se na základě standardizace pohybují u zkoumaných osobve značné části v pásmu podprůměru a průměru.

  • Název v anglickém jazyce

    Power motivation of university students

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the problems of achievement motivation in students of the college of education. The LMI method was used to obtain data concerning personality dimensions of 100 students prepared for the career of teachers at primary schools. The analysis and the interpretation of the data werw focused on getting the individual achievement motivation profile and also on the total score according to the sex of the students under study. The acquired values of achievement motivation according to the dimensions are, to a large extent, below average or average.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.

  • ISBN

    978-80-7368-766-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    22. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku