Řízení kvality školy a autoevaluace školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000XYK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000XYK - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení kvality školy a autoevaluace školy
Popis výsledku v původním jazyce
Od roku 2007 základní a střední školy provádějí povinně podle vyhlášky MŠMT ČR č. 15/2005 Sb. vlastní hodnocení školy. V této souvislosti připravilo Metodické a evaluační centrum, o.p.s. metodiku vlastního hodnocení školy - Model zvyšování kvality školy.Metodika, která byla inspirována modelem excelence EFQM (European Foundation Quality Management) obsahuje 6 zkoumaných oblastí organizovaných do 28 podoblastí a v nich celkem přes 120 dílčích ukazatelů. Soubor ukazatelů včetně kritérií pro jejich hodnocení je pomůckou, která nastavuje pro školní autoevaluační týmy jednotné podmínky pro realizaci vlastního hodnocení školy.
Název v anglickém jazyce
School Quality and Selfevaluation of school
Popis výsledku anglicky
Since 2007 school self evaluation is compulsorily executed in accordance with decree no. 15/2005 of MŠMT (Ministry of Education) of the Czech Republic. Methodical and evaluation centre, o.p.s. has prepared school self evaluation methodology within the frame of school quality improvement model. The methodology offers 6 surveyed areas divided into 28 subareas and over 120 indicators. Indicators set is a tool, which sets uniform conditions for the realization of the school self evaluation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings - Efficiency and Responsibility in Education
ISBN
978-80-213-1938-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
—
Místo vydání
—
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
11. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—