Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení kvality na školách a vlastní hodnocení školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0800PXS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0800PXS - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17450/08:A1000PXS

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení kvality na školách a vlastní hodnocení školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Od r. 2007 se na školách provádí povinně podle vyhlášky MŠMT ČR č. 15/2005 Sb. vlastní hodnocení školy. Metodické a evaluační centrum, o.p.s. připravilo v rámci modelu zvyšování kvality školy metodiku vlastního hodnocení školy. Metodika obsahuje 6 zkoumaných oblastí rozdělených na 28 podoblastí a přes 120 ukazatelů. Soubor ukazatelů je pomůckou, která nastaví pro školní týmy jednotné podmínky pro realizaci vlastního hodnocení školy. V rámci aplikace metodiky jsou jednotlivé ukazatele hodnoceny na čtyřstupňové škále nebo nově pomocí matice bodového hodnocení RADAR. Získané výsledky lze porovnat s minulým obdobím případně s jinými školami podobného typu. Je připravena logistika využití příkladů dobré praxe ve školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Self evaluation and Quality management of schools

  • Popis výsledku anglicky

    Since 2007 school self evaluation is compulsorily executed in accordance with decree no. 15/2005 of MŠMT (Ministry of Education) of the Czech Republic. Methodical and evaluation centre, o.p.s. has prepared school self evaluation methodology within the frame of school quality increase model. The methodology contains 6 surveyed areas divided into 28 subareas and over 120 indicators. Complex of indicators is tool, which will set for school teams uniform conditions for school self evaluation realization. Inthe frame of methodology application the individual indicators are evaluated in four-stage scale or newly with the help of point evaluation matrix RADAR. It is possible to compare the gained results with past period, possibly with other schools of similar type. Logistics of examples of good practise at schools is prepared.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji

  • ISBN

    978-80-7368-517-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    49-54

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    29. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku