Ano kvalitativní metodologii ve speciální pedagogice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA14017PF" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A14017PF - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ano kvalitativní metodologii ve speciální pedagogice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je rozdělen na dvě části. První část je teoretickým vstupem k problematice kvalitativních výzkumných metod. Ve druhé části jsou představeny některé možnosti jejich uplatnění při výzkumu některých speciálně pedagogických jevů, zejména jsou zdůrazněny možnosti jejich aplikace ve speciálně pedagogické diagnostice.
Název v anglickém jazyce
Yes to Qualtitative Methodology in the Special Education
Popis výsledku anglicky
The paper is divided into two parts. The first part is theoretical admission to qualitative research methods. In the second part there are introduced some possibilities of their use in research of some special educational phenomenons. Especially there are underline possibilities of their application in special educational diagnostics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami
ISBN
978-80-7368-654-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
136-140
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
3. 2. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—