Konstruktivistické poznávání světa, perspektivy výchovy ve školních družinách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100Z1P" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100Z1P - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konstruktivistické poznávání světa, perspektivy výchovy ve školních družinách
Popis výsledku v původním jazyce
Školní družiny patří k nejpočetnějším zařízením, které mají v rámci výchovných zařízení nejvíce žáků a toto zařízení zaměstnává nejvíce vychovatelů. Školní družiny tvoří ve dnech školního vyučování mezičlánek mezi výukou ve škole a výchovou v rodině. Specifičnost školních družin spočívá v zabezpečení zájmové činnosti žáků a smysluplného využití volného času. Cílová skupina dětí ve školních družinách je v rámci technické výchovy opomíjenou cílovou skupinou, která však disponuje velkým potenciálem, z hlediska zvýšení zájmu dětí a veřejnosti o vědu techniku. Tento článek se zabývá možností ovlivnění mládeže k preferenci pozitivních vlivů technologií.
Název v anglickém jazyce
Constructivist learning about the world and prospects for education in the school care centers
Popis výsledku anglicky
After-school care centers are the most numerous institutions that have got the most pupils within educational institutions and this institution occupies the most educatiors. After-school care centres make a part between education at school and in the family. Specifity of the centres is in procuring of leisure activities of pupils and meaningful using of time. Target group of children in after-school care centres is, within technical education, a neglected target group, that have a great potential at disposal from the point of view of increasing children´s and public interest in science and technology. This article is engaged in the possibility to influence teenagers to prefer positive impacts of technologies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální otázky primárního a preprimárního vzdělávání
ISBN
978-80-7368-771-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
852
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
14. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—