Sociální a multikulturní aspekty v edukační relaci v kontextu romských žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100Z8X" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100Z8X - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální a multikulturní aspekty v edukační relaci v kontextu romských žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zabývá otázkou sociálních a multikulturních aspektů v edukaci romských žáků. Řeší problematiku vymezení romského žáka, pojetí multikulturní výchovy v kontextu edukace romských žáků a kompetencí učitele romského žáka.
Název v anglickém jazyce
Social and multicultural aspects of education in the context of Roma pupils
Popis výsledku anglicky
The text deals with the question of social and multicultural aspects of education in the context of Romani pupils. It deals with the question of who is Roma pupil and competence of teacher of Romani pupil.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Národnostní menšiny, multikulturalita, vzdělávání
ISBN
978-80-7285-129-4
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
238
Název nakladatele
Ústav pro soudobé dějiny AV ČR
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—