Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Current Nature of Children?s Education in Czech Pre-schools institutions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA11010EA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A11010EA - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Current Nature of Children?s Education in Czech Pre-schools institutions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Act No 561 Coll. of 2004 on pre-school, elementary, higher trade and other education (the Education Act) introduced several changes in the area of the education of children prior to the commencement of mandatory school attendance. These changes mainly concern the nature of the institutions designated for the education of children of the respective age - pre-schools. The law addresses changes in the educational model, the curriculum for children in the pre-school age, the process for educating children,the method for planning the education of children attending state pre-schools and the evaluation of education results.

  • Název v anglickém jazyce

    Current Nature of Children?s Education in Czech Pre-schools institutions

  • Popis výsledku anglicky

    Act No 561 Coll. of 2004 on pre-school, elementary, higher trade and other education (the Education Act) introduced several changes in the area of the education of children prior to the commencement of mandatory school attendance. These changes mainly concern the nature of the institutions designated for the education of children of the respective age - pre-schools. The law addresses changes in the educational model, the curriculum for children in the pre-school age, the process for educating children,the method for planning the education of children attending state pre-schools and the evaluation of education results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edukacja małego dziecka. Nowe konteksty, poglądy i doświadczenia.

  • ISBN

    978-83-7587-468-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Wydział Nauk humanisticznych i Studiów Międzynarodowych Wyższej Szkoły Administraci w Bielsku-Białej

  • Místo vydání

    Kraków : Impuls

  • Místo konání akce

    Ustroń-Jaszowiec

  • Datum konání akce

    18. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku