Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vstupy, proces a výstupy v evaluaci učitele a v kontextu standardu kvality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA12012HX" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A12012HX - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vstupy, proces a výstupy v evaluaci učitele a v kontextu standardu kvality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Standard kvality jako žádoucí a očekávaná úroveň profesních kompetencí a výkonu pracovních činností učitele nejen primárního zvdělávání představuje východisko a vztahový rámec evaluačních a autoevaluačních procesů. Obsah příspěvku je zaměřen na vybraný model evaluace, jehož aspekty v podobě vstupů, procesů a výstupů umožňuje komplexně nahlédnout složitost jakéhokoli předmětu či objektu evaluace, v našem případě evaluace personální, evaluace učitele. Charakteristiky vstupů, procesů a výstupů v doméně učitelství budou současně provázeny tvorbou inidkátorů kvality těchto dimenzí jako východisek tvorby profesního standardu.

  • Název v anglickém jazyce

    INPUTS, PROCESS AND OUTPUTS ON TEACHER EVALUATION WITH CONTEXT ON TEACHER PROFESSIONAL STANDARDS

  • Popis výsledku anglicky

    The quality standard as required and expected level of professional competences and performance of primary school teachers introduce starting point and framework for evaluation and self-evaluation processes. The content of this paper is focused on choiceevaluation model, whose aspects as inputs, processes and outputs enable look in complexity of any evaluation objects, in the present case personnel evaluation, teacher evaluation. Characterization of inputs, processes and outputs in domain of teaching profession will be currently accompanied by creation of quality indicators of these aspects as resources for development of professional teaching standard.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učitelia a primárna edukácia včera, dnes a zajtra

  • ISBN

    978-80-557-0116-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    455

  • Strana od-do

    379-391

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    14. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku