Vstupy, proces a výstupy v evaluaci učitele a v kontextu standardu kvality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA12012HX" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A12012HX - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vstupy, proces a výstupy v evaluaci učitele a v kontextu standardu kvality
Popis výsledku v původním jazyce
Standard kvality jako žádoucí a očekávaná úroveň profesních kompetencí a výkonu pracovních činností učitele nejen primárního zvdělávání představuje východisko a vztahový rámec evaluačních a autoevaluačních procesů. Obsah příspěvku je zaměřen na vybraný model evaluace, jehož aspekty v podobě vstupů, procesů a výstupů umožňuje komplexně nahlédnout složitost jakéhokoli předmětu či objektu evaluace, v našem případě evaluace personální, evaluace učitele. Charakteristiky vstupů, procesů a výstupů v doméně učitelství budou současně provázeny tvorbou inidkátorů kvality těchto dimenzí jako východisek tvorby profesního standardu.
Název v anglickém jazyce
INPUTS, PROCESS AND OUTPUTS ON TEACHER EVALUATION WITH CONTEXT ON TEACHER PROFESSIONAL STANDARDS
Popis výsledku anglicky
The quality standard as required and expected level of professional competences and performance of primary school teachers introduce starting point and framework for evaluation and self-evaluation processes. The content of this paper is focused on choiceevaluation model, whose aspects as inputs, processes and outputs enable look in complexity of any evaluation objects, in the present case personnel evaluation, teacher evaluation. Characterization of inputs, processes and outputs in domain of teaching profession will be currently accompanied by creation of quality indicators of these aspects as resources for development of professional teaching standard.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učitelia a primárna edukácia včera, dnes a zajtra
ISBN
978-80-557-0116-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
455
Strana od-do
379-391
Název nakladatele
Pedagogická fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
14. 10. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—