Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluační model CIPP a možnosti jeho využití v posuzování kvality učitelské profese a pregraduálního vzdělávání učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012HW" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012HW - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluační model CIPP a možnosti jeho využití v posuzování kvality učitelské profese a pregraduálního vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Požadavky na kvalitu pregraduálního vzdělávání učitelů jsou odvozovány od operacionalizované úrovně profesních kompetencí a požadavků na výkon pracovních činností učitelů. Tato východiska bývají zakotvena v profesním standardu a vytváří vztahový rámec evaluačním a autoevaluačním procesům. Obsah příspěvku je zaměřen na evaluační model CIPP, jehož aspekty v podobě vstupů, procesů a výstupů umožňuje komplexně nahlédnout složitost jakéhokoli předmětu či objektu evaluace, který je v tomto příspěvku centrovánna učitele primárního vzdělávání a jeho profesní, pregraduální přípravu. Charakteristiky vstupů, procesů a výstupů v oblasti učitelské profese jsou doplněny tvorbou indikátorů kvality jako východisek tvorby profesního standardu.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION MODEL CIPP AND ITS POSSIBILITIES FOR QUALITY ASSESSMENT OF TEACHER PROFESSION AND IN-SERVICE TEACHER TRAINING

  • Popis výsledku anglicky

    The quality standard as required and expected level of professional competences and performance of primary school teachers introduce starting point and framework for evaluation and self-evaluation processes. The content of this paper is focused on choiceevaluation model, whose aspects as inputs, processes and outputs enable look in complexity of any evaluation objects - teacher profession and pre-service teachetr training. Characterization of inputs, processes and outputs in domain of teaching profession will be currently accompanied by creation of quality indicators of these aspects as resources for development of professional teaching standard.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pregraduální příprava učitelů primární školy v kontextu kurikulární reformy

  • ISBN

    978-80-244-2775-1

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    81-90

  • Počet stran knihy

    295

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly