Stereotypy a předsudky v dynamickém pojetí interkulturního vzdělávání.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA1100ZHM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A1100ZHM - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stereotypy a předsudky v dynamickém pojetí interkulturního vzdělávání.
Popis výsledku v původním jazyce
Studie je věnována problematice sociálních (genderových, etnických, náboženských, národních) stereotypů a předsudků, jejich empirickému výzkumu a možnostem formování interkulturních postojů a rozvíjení interkulturní senzitivity v souladu s rámcovými vzdělávacími programy a současnými trendy v interkulturním vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Stereotypes and prejudices in a dynamic concept of intercultural education.
Popis výsledku anglicky
The study is devoted to social issues (gender, ethnic, religious, national) stereotypes and prejudices, their empirical research and the possibilities of shaping attitudes and intercultural development of intercultural sensitivity in accordance with theframework educational programs and current trends in intercultural education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Multikulturalita a výchova k občanství ve středoevropském kontextu.
ISBN
978-80-7425-079-8
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Počet stran knihy
123
Název nakladatele
Epocha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—