Pupil, Pros and Cons of Teacher´s Motivation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA1201229" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A1201229 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Pupil, Pros and Cons of Teacher´s Motivation
Popis výsledku v původním jazyce
The study deals with motivation criteria of the teaching profession. We are assessing the value of protective and negative factors by means of the SEIQoL method and subjectively perceived work-load of the profession, level of health problems and well-being by attempting to assign each to the appropriate graphic scale. The respondents of our file are professional teachers and student teachers.
Název v anglickém jazyce
Pupil, Pros and Cons of Teacher´s Motivation
Popis výsledku anglicky
The study deals with motivation criteria of the teaching profession. We are assessing the value of protective and negative factors by means of the SEIQoL method and subjectively perceived work-load of the profession, level of health problems and well-being by attempting to assign each to the appropriate graphic scale. The respondents of our file are professional teachers and student teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
327-335
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—