Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pupil, Pros and Cons of Teacher´s Motivation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA1201229" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A1201229 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pupil, Pros and Cons of Teacher´s Motivation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study deals with motivation criteria of the teaching profession. We are assessing the value of protective and negative factors by means of the SEIQoL method and subjectively perceived work-load of the profession, level of health problems and well-being by attempting to assign each to the appropriate graphic scale. The respondents of our file are professional teachers and student teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil, Pros and Cons of Teacher´s Motivation

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with motivation criteria of the teaching profession. We are assessing the value of protective and negative factors by means of the SEIQoL method and subjectively perceived work-load of the profession, level of health problems and well-being by attempting to assign each to the appropriate graphic scale. The respondents of our file are professional teachers and student teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    327-335

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus