Hledání závislostí v měření přidané hodnoty vzdělání metodou Relativního přírůstku znalostí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA120130T" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A120130T - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hledání závislostí v měření přidané hodnoty vzdělání metodou Relativního přírůstku znalostí
Popis výsledku v původním jazyce
Modely přidané hodnoty ve vzdělávání vyjadřují příspěvek školy k pokroku žáka vůči předem určeným školním vzdělávacím cílům mezi jednotlivými vzdělávacími etapami. Tento parametr modely v různé míře vymezují vůči jiným vlivům či faktorům, které rovněž přispívají k učení a rozvoji žáků. Managementy škol v rámci procesů řízení kvality získávají relativně objektivní údaje o pokroku v učení konkrétních žáků, přidané hodnotě vzdělávání jednotlivých učitelů i celé školy. Získaná data z měření přidané hodnotyna úrovni školních předmětů a škol v po sobě opakovaných měřeních však vykazují jisté odlišnosti, které vyžadují hlubší analýzu. V článku jsou stanoveny ukazatele spolehlivosti parametru přidané hodnoty v časových řadách.
Název v anglickém jazyce
Measuring the reliability of the value-added parameter in education
Popis výsledku anglicky
Value-added models in education express school contribution to the progress of a pupil in relation to predetermined educational goals between individual educational phases. This parameter belonging to the field of educational results is influenced to a certain extent by different factors that add to the education and development of pupils. Within the developing processes of quality management, school managements gain relatively objective data about the learning progress of particular pupils, the added value of education of individual teachers and the whole school. The data gained from several successive value-added measurements at the level of particular school subjects and schools vary to a certain extent that requires a deeper analysis. It the paperindicators of the reliability of the value-added parameter in time is determined.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania
ISBN
978-80-8082-509-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
180
Strana od-do
122-130
Název nakladatele
—
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava, Slovensko
Datum konání akce
22. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—