Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazyková a komunikativní kompetence dětí s mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12014AH" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12014AH - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazyková a komunikativní kompetence dětí s mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie analyzuje podmínky vývoje řeči u dětí s lehkou mentální retardací, poukazuje na vzájemné souvislosti mezi myšlením a řečí a klade důraz na rozvoj auditivní diferenciace řeči v kontextu dílčích způsobilostí komunikativní kompetence žáků v základní škole. Seznamuje rovněž s výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování a posuzování úrovně vybraných oblastí auditivní diferenciace řeči u žáků v mladším školním věku, z nichž vyvozuje návrhy pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Language and communicative competence of children with mental retardation

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph analyzes the conditions of speech development of children with mild mental retardation. It refers to mutual relation between thinking and speech, and emphasizes the development of auditory speech differentiation in the context of partial communicative competence of pupil in basic school. The monograph further introduces the results of research aimed at identifying and assessing the level of differentiation in selected areas of auditory speech at younger pupils in the school age. The research draws suggestions for special education theory and practice.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7368-991-9

  • Počet stran knihy

    136

  • Název nakladatele

    PdF OU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy