Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika rozvoje komunikativních kompetencí u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F07%3AA0800OJS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/07:A0800OJS - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17450/07:A1000OJS

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika rozvoje komunikativních kompetencí u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje řeči a komunikativní kompetence u žáků s lehkým mentálním postižením. Pozornost je věnována rozvoji řeči ve vztahu k psychickým procesům a otázkám diferenciační schopnosti mozku, zejména fonematické diferenciace.Důraz je kladen především na včasnou diagnostiku a stimulaci řečového rozvoje, a to zejména na kvalitnější orientaci ve zvukové struktuře jazyka. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, zaměřeném na zjištění úrovně a analýzu rozvoje fonematického uvědomování u žáků mladšího školního věku s lehkou mentální retardací.

  • Název v anglickém jazyce

    Specifics of communicative competences development at pupils with mild mental disorder in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    Specifics of communicative competences development at pupils with mild mental disorder in primary school are described in this article. The focus is set on speech development and on ability of brain to differentiate, especially phonemically. Early diagnostics is very important. Research data are presented here. Research was focused on pupils with mild mental disorder at primary schools and their ability of phonemic realization. It is important to focus on speech development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole

  • ISBN

    978-80-7315-150-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    121-121

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    12. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku