Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fonematické a fonologické uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019T8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019T8 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fonematické a fonologické uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workshop analyzuje podmínky vývoje řeči u dětí s mentální retardací a specifika používání řeči v sociálním kontextu. Poukazuje rovněž na vzájemné souvislosti mezi myšlením a řečí a klade důraz na rozvoj komunikační kompetence v procesu školské integrace.Zdůvodňuje nutnost systematického působení na rozvoj řeči u dětí s lehkou mentální retardací se zaměřením na fonematickou diferenciaci. Seznamuje s výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování a posuzování úrovně fonematické diferenciace u žáků v mladším školním věku, z nichž vyvozuje návrhy pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    The Effect of Phoneme Differentiation of the Brain in the Learning Process

  • Popis výsledku anglicky

    The article analyses the conditions for development of speech in children with mental disorder and the particularities of using speech in social context. It points out the mutual connections between thinking and speech and it puts the emphasis on the development of communication competence in the process of school integration. It gives reasons for the necessity of systematic affecting the development of speech in children with slight mental disorder focused on the phonemic differentiation. It gives information on the results of the research focused on finding and judging the level of phonemic differentiation in pupils in young school age from which the suggestions for special pedagogical theory and practise are derived.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    30

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce