Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikativní kompetence u dětí s lehkou mentální retardací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F07%3AA1300IYD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/07:A1300IYD - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikativní kompetence u dětí s lehkou mentální retardací

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zdůvodňuje nutnost systematického působení na rozvoj řeči u dětí s lehkou mentální retardací, a to zejména v oblasti sluchové diferenciace. Stručně charakterizuje příčiny nedostatečného řečového rozvoje, blíže se pak zabývá foneticko ? fonematickými poruchami a jejich podílem v celkovém obraze symptomatických poruch řeči u dětí s lehkou mentální retardací. Příspěvek poukazuje rovněž na vzájemné souvislosti mezi myšlením a řečí a klade důraz na rozvoj komunikačních kompetencí v procesu školskéintegrace.

  • Název v anglickém jazyce

    Precursors of social communication effectiveness of persons with mental disorders

  • Popis výsledku anglicky

    The article analyses the conditions for development of speech in children with mental disorder and the particularities of using speech in social context. It points out the mutual connections between thinking and speech and it puts the emphasis on the development of communication competence in the process of school integration. It gives reasons for the necessity of systematic affecting the development of speech in children with slight mental disorder focused on the phonemic differentiation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    978-80-7368-287-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    226-230

  • Název nakladatele

    PdF OU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    30. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku