Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perspektivy oborově didaktického výzkumu historického vědomí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130153G" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130153G - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perspektivy oborově didaktického výzkumu historického vědomí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the prospects for empirical research on historical consciousness within the field of history teaching. The author defines the main theoretical foundations underlying the delineation and content of relevant academic research, focusing especially on certain aspects of historical consciousness and its categorization from which the subjects and targets of empirical research are then derived. She goes on to cite previously-conducted Czech and foreign research, and outlines problem areas important for the further growth of knowledge in the field of history education, and upon which empirical research on historical consciousness should be focused.

  • Název v anglickém jazyce

    Perspektivy oborově didaktického výzkumu historického vědomí

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the prospects for empirical research on historical consciousness within the field of history teaching. The author defines the main theoretical foundations underlying the delineation and content of relevant academic research, focusing especially on certain aspects of historical consciousness and its categorization from which the subjects and targets of empirical research are then derived. She goes on to cite previously-conducted Czech and foreign research, and outlines problem areas important for the further growth of knowledge in the field of history education, and upon which empirical research on historical consciousness should be focused.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Carolinae, Historia Universitatis Carolinae Pragensis. (Sborník příspěvků k dějinám University Karlovy.)

  • ISSN

    0323-0562

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    52

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Suppl. 1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    301-311

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus